ליפול ולקום מאת יוסף רובינוף

 

ליפול ולקום מאת יוסף רובינוף



סיפורו של יוסף רובינף כפי שמתואר בספר זה הוא סיפור של נפילה דעיכה ושקיעה מול רשויות, רבנים ושרלטנים. אך בעיקר הוא סיפור הצלחה של אדם שלא נכנע למוסכמות ועמד איתן מול מסגרות שאיימו להטביע אותו, עמד איתן מול רופאים ומחדלים שאירעו לו בצבא. סיפור על אמונה אחת גדולה, רצון עז לצלוח את המהמורות ולהקים משפחה ספר שהוא כולו השראה אחת גדולה למצוקות שהחיים מביאים אותנו ואיך אפשר ליפול ולקום באותה הנשימה מבלי להפוך לקורבן של החיים. ספר מרגש וטעון.

"ליפול ולקום" מאת יוסף רובינוף, הוא סיפור מסע מרתק ומרגש, מסע שבו משמשים בערבוביה עצב ושמחה, אמון וחוסר אמון באנשים והתמודדויות עם כאב, עם צער ועם עלבון.

הספר מביא את סיפורו של הכותב, שעזב את הישיבה החרדית כדי להתגייס לצבא, נפצע במהלך שירותו הצבאי ומנהל את חייו בצל הנכות והכאבים. הוא מספר גם על התמודדויות רבות בינו לבין עצמו, בינו לבין החברה ובינו לבין אלוקיו. הוא מספר גם על ליפול ולקום."

 

"היה לי הרבה מאוד זמן לחשוב, וחשבתי על הרבה דברים: על זה שאני מסכן, על איך הפכתי מבחור צעיר אידיאליסט לבחור נכה, על זה שאני סובל מכאבים ולכן גם "מותר" לי להיות במיטה ולרחם על עצמי. במשך הזמן הזה חשבתי הרבה גם על אלוקים. למה הוא עשה לי את זה? איך היה יכול לעשות לי דבר כזה, להפוך אותי מבחור צעיר ובריא לנכה ומוגבל? ומתוך המחשבות פתאום צצו בראשי רעיונות שאולי אין דבר כזה אלוקים והכול שטויות, ובאמת באיזשהו שלב שקלתי לעזוב את הדרך הדתית ולחיות חיים חילוניים". (מתוך הספר)

יוסף רובינוף, נשוי ואב לשלושה ילדים, מבקש בספר ביכוריו לחשוף אתכם הקוראים לחלק מהמסע שעבר, ובו התמודדויות רבות, נפילות רבות – וגם תקומה.

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: גילי תל אורן/ עיצוב כריכה: מאיה עוזיאל/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/ 143 עמודים 2021.

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

הרפתקאותיו של קטינקא הציפור מאת רפי האפט

אהבת שרה מאת יואל דרוקר