תסתכלי לי בעיניים מאת שולמית פלס

 

תסתכלי לי בעיניים מאת שולמית פלס



ספר מצוין בהיר ממוקד הכתוב בגובה העיניים. ספר שלא הנחתי מהיד עד שסיימתי אותו. מחברת הספר מביאה את עצמה לא פעם כשהיא כותבת על מה שעברה בחייה ועל המקום הנהדר שבו היא נמצאת עכשיו. ספר עזרה עצמית נהדר וקולח שכדאי לכל אחת ואחד לקרוא ללמוד ולהתעצם. אין לי ספק שאחזור אליו ואקרא בו שוב על מנת לערוך שינויים בחיי. הספר נכתב בלשון נקבה אך מתאים לכל אדם באשר הוא.

'תסתכלי לי בעיניים ותאמרי לי: את מרוצה מחייך? מה את רוצה ועוד לא השגת? מה את רוצה לעשות ולא עושה? מה היית רוצה שיקרה עכשיו? איך את רוצה שהחיים שלך ייראו?'

 

'שולמית פלס בספרה "תסתכלי לי בעיניים – המדריך לאימון אישי עצמי" מזמינה כל אחת לעבור עם הספר הזה תהליך אימון אישי ולהצליח להגיע לתוצאות ולשינוי שאת רוצה בעזרת כלים פשוטים.'

 

''הספר נולד מתוך הניסיון האישי והמקצועי של שולמית. סיפור חייה נשזר בו והוא נכתב כדי "לפקוח את העיניים", להעצים את עצמך ולהזכיר לך שנולדת כיהלום טהור ואמיתי. בדרך, במסע החיים הוא כוסה בשכבות של עפר ואבק. רק כאשר תסירי מעליו את כל השכבות, את המסכות שאת מסתובבת איתן שמסתירות אותך, תחזרי להיות את האמיתית, זו שמאמינה בעצמך, מקבלת את עצמך ואוהבת אותך כמו שאת. כך תחזרי להיות היהלום שאת.

 

'בין הטיפים ששולמית מעניקה בספר: תהיי שלמה עם עצמך, אל תחפשי להיות מושלמת. השאיפה להיות מושלמת היא אשליה. אף אחת אינה מושלמת. כשאת מסתכלת בתסכול על נשים אחרות שנראה לך שאצלן הכל "תותים ונצנצים" – זה שקר. לכל אחת יש חולשות כי כולנו בני אדם; החיים שלנו כאן הם לא גזירת גורל. החיים נמשכים והזמן עובר. כל יום אפשר לשנות ולהצליח; בכל אחת מאיתנו יש יהלום. יהלום הוא גם יופי. אך הוא גם: עוצמה וכוח, הוא חומר חזק. גם בך יש חוזק וכוח.'

שולמית פלס היא מאמנת אישית, מטפלת רב-תחומית ומומחית בהעצמה אישית, בשחרור חסמים ובבניית ביטחון עצמי. זה 15 שנה שהיא עוסקת בליווי בתהליכי שינוי והתפתחות אישית, מרצה, רפלקסולוגית, מנחת קבוצות, מנחת דמיון מודרך, מטפלת במגוון שיטות: אקסס בארס, רייקי, NLP , שחזור גלגולים )רטרו הילינג(, ועושה סטיילינג אישי. שולמית מאמינה שכל אחת יכולה לשנות את חייה ולחיות בדרך שהיא בוחרת בעצמה.

 

שולמית פלס: "אני מאמינה שרק מי שעבר שינוי בחייו, רק מי שהיה במקום של קושי והצליח להפוך את חייו לחיים שהוא רצה בהם, יכול להשפיע על אנשים אחרים ולשנות את חייהם. אילו היו מספרים לי לפני 15 שנה שאלווה מאות אנשים במסע שלהם לשינוי, שאהיה מובילת דרך, אפַתח שיטה המשלבת אימון אישי ולרפואה משלימה, שאהיה מומחית בטיפול בַּתת-מודע, שאהיה מנטורית המלווה אנשים להצלחה, לריפוי ולהעצמה ושאכתוב ספר, לא הייתי מאמינה. הייתי ממש צוחקת.

 

"מאות תקרות זכוכית התנפצו בקליניקה שלי בעקבות תהליכים מדהימים. אנשים שינו את חייהם ואת גישתם לחיים אחרי שהסירו מעצמם שכבות של פחד, של חרדה, של רתיעה ושל דימוי עצמי נמוך והגיעו לשיאים חדשים, לפסגות אחרות, לחיים חדשים. את כל הניסיון האישי שלי ארזתי יחד לספר הדרכה לאימון אישי עצמי שיוכל לעזור לך ולרבים אחרים לעבור שינוי בזמן ובקצב המתאימים רק לך. אז תסתכלי לי רגע בעיניים ותגידי: את רוצה לשנות משהו בחיים שלך?"

 

ספר שבעיניי הוא וואו, מכיוון שהוא מדבר בדיוק על הדברים החשובים בחיים ונכתב ממקום נקי ואוהב, ממליצה עליו מאוד!

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: זוהר גולדפרב/ עיצוב כריכה: מאיה נאור/ צילום כריכה: לוקו גרופ/ דוגמנית: הילה פלס/ הפקה: ספרי ניב/ 194 עמודים 2021.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי