דרך מאת אדם נייס

 

דרך מאת אדם נייס


 

מסע חיים של אדם אחד לא דומה לאחר. כל אחד עובר את הניסיונות שלו בחיים, האתגרים והמכשולים מהם הוא צומח להיות האדם המורכב והנהדר שהוא. הספר 'דרך' מאת אדם נייס מתאר את דרכו המיוחדת והיפה ממנה צמח להיות הבחור והאדם שהוא. דרכו עוברת במזרח הרחוק ביפן, בארצות הברית, סין , ניו זילנד ועוד. הספר אינו מתיימר להיות ספר עצות אך הוא מכיל שפע של תובנות מזוקקות ומעניינות אותן חווה אדם בדרכו ויכולות לעניין כל אחד מטבע היותו בן אדם מהיישוב.

 

'אין מטרה לחיים. אין יעד בקצה הדרך, יש רק דרך.'

 

"דרך" מאת אדם נייס בהוצאת "ספרי ניב" הוא אוסף סיפורים מקסים ומרגש, המשמשים מעין סימניה בין דפי חייו של הכותב, שבעזרתה הוא זוכה לעצור, לחזור ולהתבונן בדרך אחת מיני רבות שבהן הלך.

 

"הציור שלפניכם היה פעם תמונה, והתמונה הזו צולמה על אי, ובאי הזה נשבר לי הלב וגם אחת הבהונות".

בספר מתוארות מעט מחוויותיו של נער ישראלי, שיוצא לטיול הגדול בכדי ללכת קצת לאיבוד, למצוא קצת את עצמו, וללמוד מעט על העולם.

"דרך" הוא ספרו הראשון של אדם נייס. אדם גדל בישוב קטן בצפון. לאחר סיום שירותו הצבאי כלוחם בחיל השריון יצא למסע של כמה שנים ברחבי העולם, במהלכו עבד עם נוער, התנדב במנזר, ניגן בשביל אוכל, טייל, למד מדיטציה והבין מעט יותר מי הוא – ומי הוא רוצה להיות. כעת ממשיך אדם בדרך עם נוף מעט שונה, בלימודי תואר ראשון במתמטיקה.

 

אדם נייס: "בספר אני כותב מעט על אותן תובנות שצברתי - חלקן עם השנים, חלקן במהלך הטיול וחלקן במהלך עשרת ימי מדיטציה. אך אינני מחפש ללמד אתכם דבר. גם לו הייתי רוצה ללמדכם, אינני מרגיש כי אני קרוב לדעת ברמה עמוקה מספיק משהו מן הדברים שאכתוב עליהם, לא כל שכן לספק תשובות. יש לי עוד המון מה ללמוד, ועל כך אני שמח מאוד. תקוותי היא לשתף אתכם בהנאה ובאושר שהפקתי מן החיפוש אחר אותן תשובות, ואולי לעודד אחרים לחפש את התשובות שלהם".

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: ניצן בן אברהם/ איור כריכה: רוני כרם-פז/ עיצוב כריכה: ליאור נעים/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/110  עמודים 2022.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

הרפתקאותיו של קטינקא הציפור מאת רפי האפט

אהבת שרה מאת יואל דרוקר