אור קטן / לי יאנג

 


אור קטן / לי יאנג



כל אדם נחשב לאור קטן ובספר זה מקבל המושג מימד שונה ועמוק.

עוד ספר נפלא מאת הסופרת לי יאנג ובו פוגשים הקוראים שוב את נועם הקטן מהספר 'ממלכת השינה.' הסיפור 'אור קטן'  מתאר את  נועם בשעת ערב מאוחרת. נועם מפחד מהחושך ואמא  מנסה להרגיע ולכבות את האור. 'אני והחושך לא מסתדרים' קובע נועם. אמא מסבירה שהכל נשאר אותו הדבר גם ביום וגם בלילה אך זה לא ממש משכנע את נועם. לבסוף מסכימה אמא להשאיר בחדרו של נועם, מנורת לילה קטנה שתפיג את הפחדים ותאיר מקצת מהחושך. 'לכולם יש אור קטן שמאיר להם בלילות. ממש כמו המנורה שלך.'
המסר היפה שעולה מהסיפור שלכולם יש אור קטן המאיר להם את המציאות מבפנים ומבחוץ. המסתורין של הלילה והחושך מקבלים נופך של יופי נפלא.
האיורים המקסימים לכל אורכו של הספר מעניקים חווית קריאה וצפייה יוצאים דופן הן מבחינת התמונות והן מבחינת הצבעים המיוחדים המעמיקים את המסרים והכתוב.

לי יאנג, אמא לשני ילדים מתל אביב, בעלת תואר שני בכלכלה וניהול, עבדה בכמה חברות סטארט אף גלובליות וכיום בעיקר משקיעה בהון סיכון. ספרה הראשון "ממלכת השינה" מקסים אף הוא.
 
מדובר בספר עם ערך כפול לילדים, ספר מתנה מרהיב ומושקע שמתאים לילדים רכים!

הוצאת ספרי טפר/ איורים: דריה סינה/ עיצוב גרפי: דריה סינה/ עריכה: מאיה גז ועפרה שפר/ לא ממוספר 2021



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי