עכשיו אני גדול מאת נועם אהרון

 

עכשיו אני גדול מאת נועם אהרון


 

ספר מקסים לילדים והוריהם המזכיר משפטים שילדים אומרים מינקות ועד גיל שלוש. ספר מהנה לכל המשפחה המעודד שיחה על כל מה שהתרחש בחיי הילד ביומיום. גם ההשוואה בין מה שהיה להיום ואיך הילדים מתפתחים ומתעצבים מודגש היטב בכל דף בספר.

'ילדים קטנים שואפים להיות גדולים, רוצים להתנסות במטלות חדשות ולהצליח בהן. "עכשיו אני גדול" מאת נועם אהרון, הוא ספר מקסים שבעזרתו הילד יקבל עידוד ויוענקו לו באמצעות הקריאה ביטחון וחשיבה חיובית. "תראו!" הוא אומר, "גם אני יכול".'

'הספר נועד לשמש ברגעי האיכות המהנים שלכם עם ילדיכם, שעה שאתם משוחחים איתם על מה שקרה במשך היום. הוא נועד לאפשר לילדים להביט באיורים ולהסביר מה הם רואים בכל איור,  כשהיו קטנים ועכשיו כשהם גדולים.'

'לאחר שהקראתם את הספר כמה פעמים וילדיכם כבר מכירים אותו היטב, בקשו מהם להשלים כל משפט שתתחילו בקריאתו.'

"כשהייתי קטן – לא ידעתי לומר את מה שאני רוצה, אז בכיתי, הצבעתי ואמרתי, "את זה!". עכשיו אני גדול – מדבר המון, לא מפסיק לרגע, וכשבגן אני רוצה לומר מילה, אני מרים ת'אצבע". (מתוך הספר)

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של שירה פלד, שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

נועם אהרון, יליד 1964, תושב בקרית עקרון, אל"מ במיל'. כיהן כחבר המועצה המקומית והחזיק בתיק החינוך במשך כעשור. כיום מנהל כיו"ר הדירקטוריון של המרכז הקהילתי. במהלך 20 שנים חלמו נועם ורעייתו סיגלית להיות הורים וזכו באלירן. עכשיו אני גדול הוא ספרו הראשון הרואה אור.

הוצאת ספרי ניב/ עריכה וניקוד: גלית גולדרייך/ איורים: שירה פלד/ הפקה: ספרי ניב/ ללא ממוספר 2021.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי