"פאר היצירה" מאת בת אל בטי הרשקו הדרך שלך לאימהות מאושרת

 

"פאר היצירה" מאת בת אל בטי הרשקו

הדרך שלך לאימהות מאושרת



פאר היצירה נכתב באהבה לנשים ואימהות צעירות בתחילת דרכן. מחברת הספר בת אל הינה אם חד הורית לבנה פאר ראובן שנולד לה לאחר לידה קשה וניכור עז מצד אביו. בת אל מתארת את הדרך שעברה ונוגעת בנקודות חשובות בגידול תינוק רך כמו השכבת לילה והנקה. את הדברים שלה היא מביאה בצורה ישירה ואוהבת לאימהות אולי כדי לחסוך להם את מה שהיא בעצמה עברה. הספר כתוב בגובה העיניים ובצורה פרקטית לאימהות צעירות ולכן מומלץ מאוד!

"פאר היצירה – הדרך שלך לאימהות מאושרת" מאת בת אל בטי הרשקו, מביא את סיפורה המרגש של הכותבת, באמצעותו היא משתפת את ההתמודדויות שלה כשתינוק חדש הגיע לחייה בעודה לבד, ללא ליווי או גב משפחתי.

בת אל בטי נותנת כוח והשראה לאימהות וקוראת להן להאמין בעצמן ובאינטואיציות שלהן. היא מספרת לקוראות על הקשיים שלה, על האתגר שבגידול ילד לבד כאם חד-הורית, על הרגעים שרצתה להרים ידיים, ועל הכוח שהתינוק שלה הכניס לחייה: "הילד שלי, הדבר הטהור הזה, הטמיע בי את הדברים החשובים באמת ובעט החוצה כל דבר אחר שהיה חסר משמעות… המסע הזה הוא קשה מנשוא, ומנגד אני מכירה תודה על המתנה העצומה הזו – להיות אימא!"

בת אל בטי הרשקו : "האימהות גרמה לי להסתכל על החיים ולחשוב עליהם בפן חיובי, ואפילו בצורה הרבה יותר נכונה וטובה. הלבד הזה הפך אותי חזקה ומתונה, ולמדתי לקבל דברים בפרופורציה. יותר מפעם אחת הרגשתי כמה המסע הזה כבד לי וכמה הוא סוגר עליי, אבל תמיד עמד לנגד עיניי הילד שלי".

הוצאת ספרי ניב/ עריכה לשונית וספרותית: יפעת קלוגר/ עיצוב הכירכה: אלה רסקין/ הפקה ויצוב גרפי: ספרי ניב/ 91 עמודים 2021.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי