"אפליקציית הדמיון שלי" מאת שירית גוטשטדט

 

"אפליקציית הדמיון שלי" מאת שירית גוטשטדט



ספר שנכתב בהשראת שיטת ה –NLP דמיון מודרך המשלב כלים להעצים את הדמיון ולרתום אותו לטובתנו, בסיטואציות שונות בחיים. לצורך כך מתוודעים הקוראים הצעירים לילד מוכשר ההוגה רעיון נפלא להמציא אפליקציה המפעילה את הדמיון שבעזרתו ניתן להגשים כל חלום. שלבי הבניה של האפליקציה מופיעים בספר בתוספת הידע וההנאה שהיא תורמת לכל ילד.

"חשיפה בגיל צעיר לכוחו של הדמיון ותרגול שוטף של השימוש בו, בונים כלי שימושי יומיומי העוזר בהתמודדות עם מצבי לחץ ומתח נפשי, בפתרון בעיות ובהעלאת הביטחון העצמי . כלי זה יקל על ילדיכם בהתמודדות עם אתגרים כיום ובעתיד."

חשיפה בגיל צעיר לכוחו של הדמיון ותרגול שוטף של השימוש בו, בונים כלי שימושי יומיומי העוזר בהתמודדות עם מצבי לחץ ומתח נפשי, בפתרון בעיות ובהעלאת הביטחון העצמי. כלי זה יקל על ילדיכם בהתמודדות עם אתגרים כיום ובעתיד.

"אפליקציית הדמיון שלי" מאת שירית גוטשטדט, הוא ספר ילדים מקסים, חשוב ומהנה.

לי הוגה במוחו רעיון – לכתוב אפליקציה שמפעילה את הדמיון, אפליקציה שתעזור לו ולחבריו להתמודד עם קשיים שונים. מרגע שסימן לעצמו יעד, לי יוצא לדרך מופלאה, מלא מוטיבציה וסקרנות, ובסופה מצליח להגשים את מטרתו.

אפליקציית הדמיון שלי נכתב בהשראת שיטות ה- NLP והדמיון המודרך, ומטרתו לחשוף את הילדים לכוחו של הדמיון. בעזרת הדוגמאות הציוריות שבספר יקבלו הילדים כלים לשימוש יומיומי שיעזרו להם להתמודד עם מצבים רגשיים וחברתיים שונים וילמדו אותם לבנות הרגלים חיוביים שישמשו אותם כעת ובמשך כל ימי חייהם.

"אִם, לְמָשָׁל, הַיּוֹם לֹא הָיָה לִי כֵּיף, אֲנִי עוֹצֵר לְרֶגַע, אֲוִויר שׁוֹאֵף וּמַזְכִּיר לְעַצְמִי חֲוָויָה טוֹבָה שֶׁאוֹתִי מְעוֹדֶדֶת, אֶת מַצַּב הָרוּחַ מְשַׁפֶּרֶת וּמַזְכִּירָה לִי שֶׁכָּל בְּעָיָה בַּסּוֹף נִפְתֶּרֶת". (מתוך הספר)

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של רותם יראקצ'י, שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

שירית גוטשטדט, אם לשלושה בנים, נולדה ברמת השרון וחיה בה ובשווייץ.
היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, מטפלת בדרגת מאסטר ב-
NLP  , מתמחה בטיפול בילדים וחברה בלשכת ה NLP -הישראלית. "אפליקציית הדמיון שלי" הוא ספרה הראשון.

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: גלית גינסברג גולדרייך/ עיצוב כריכה: רתם יראקצ'/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/ 2021.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי