מכוון המצפנים מאת דורון סיון

 

מכוון המצפנים מאת דורון סיון



ספר שיש בו הכל. גם פילוסופיה וגם מחקר ותהיה על אופן קבלת ההחלטות שלנו ודרך ההשפעה שלהם על חיינו. יש בו גם סיפורת מרתקת ודמויות מעניינות השוחות בהרפתקאות. הספר גם מכיל בתוכו נערות על הרצף האוטיסטי שביחד הם יוצאים למסע חלומי באמת עם מנהיגים דגולים העוזרים להם לשבץ מחדש את עולמם.

 

"מכוון המצפנים" מאת  דורון סיון, הוא רומן מרתק, אינטלקטואלי, שופע תובנות ורעיונות מדעיים ופילוסופיים, לצד סיפור הרפתקאות מסקרן שכולל התמודדות עם יצורים מיתולוגיים, אתגרים לוגיים ואף סיפור אהבה

 

חשבתם פעם על הדרך שבה אתם מקבלים החלטות, וכיצד היא משפיעה על העולם הסובב אותנו? זה יישמע אולי מפתיע, אבל גם אייזיק ניוטון, בדק את הנושא כבר בשנת 1700. מסקנתו הייתה שהאופן שבו בני אדם מקבלים החלטות יביא את העולם לאבדון בשנת 2060.

 

שלוש מאות שנה לאחר מכן מתגלים כתביו של ניוטון ומוצגים לקהל הרחב במוזיאון בירושלים. מדען סקרן מפענח את הכתבים, ובהתאם להנחיות המוצפנות בהם, בונה "מערכת לקבלת החלטות" ויחד עם קבוצת נערות על הרצף האוטיסטי, יוצא למסע מאתגר שמתקיים בחלומות.

 

בדרכם הם פוגשים מנהיגים רוחניים, מדענים ואמנים שמסייעים להם ואף מגדירים עבורם "דיברות" חדשים, כדי לאפשר למשתמשים במערכת לקבל החלטות נכונות וליצור עולם טוב יותר.

 

הספר "מכוון המצפנים" קורא תיגר על הנחות מוצא שהשתרשו בנו, ובמעטה של ספר הרפתקאות, יגרום לכם להמשיך ולהרהר ברבדים השונים שבו, גם לאחר סיום הקריאה.

 

דורון סיון, (59), נשוי ואב ל- 3 מחיפה, פיזיקאי ובעל תואר שני במנהל עסקים. מוכר בישראל בזכות רבי המכר שכתב לאורך השנים בתחומי מחשבים, תקשורת וסייבר. מייסד שותף בחברה שפיתחה פטנטים בתחום בינה מלאכותית. ספריו הקודמים: "מדריך רשתות לטכנאי PC", "מדריך Hacking ואבטחת מידע", "ומדריך חומרה ותוכנה לטכנאיPC " שימשו כחומר הלימוד הרשמי במרכזי ההדרכה למחשבים המובילים בישראל. "מכוון המצפנים" הוא רומן הביכורים שלו.

 

"הספר משלב עלילה עתידנית עם מסרים בתחום קבלת החלטות. אם אתם מרגישים תקועים בחיים, שאינכם מתקדמים לשום מקום, למרות שאתם חכמים ומוכשרים, קריאת הספר תסב לכם ענין רב".

 

“כתיבה מעמיקה ומרתקת המשלבת את עולמן המיוחד של נערות על הרצף האוטיסטי, שבחלומותיהן המשותפים הופכות את קשיי היום יום לחשיבה ייחודית ולתובנות מרחיקות לכת הראויות לדיון המשך" - עמוס שפירא, מנכ"ל לשעבר של סלקום ואל על, נשיא אוניברסיטת חיפה לשעבר, ויו"ר אלו"ט - אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם.

 

אוריון הוצאת ספרים/ עריכה: קובי קמין/ עריכה לשונית: ניצנה רוטנברג/ עיצוב כריכה: סטודיו דור כהן/ צילום ירושלים העתיקה בגב העטיפה:       Avraham Graicer הפקה: אורלי לוי/ איור המצפון: נמרוד צימרמן/ 417 עמודים 2022.

תגובות

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

הרפתקאותיו של קטינקא הציפור מאת רפי האפט

אהבת שרה מאת יואל דרוקר