את ואני / מאיה

 

את ואני / מאיה



רומן אירוטי בין נשים. ספר שכל כולו עיסוק באהבת נשים, וסקס שהוא עשיית אהבה. כמעט שאין מרווח נשימה בין סצינה לסצינה בספר. הגיבורות יפות ומרשימות עסוקות אחת בשנייה ובמעשי האהבים שלהן. התוכן רצוף בעונג המרשים שהן מספקות אחת לרעותה. אהבה כזאת שגבר מן הסתם לא יכול להעניק לאישה.

בספר 'את ואני' אין עומק הוא נכתב בצורה אינטואיטיבית ומקפל בתוכו גם העצמה נשית, אהבה וחקר הגוף על בוריו, ועוד מקומות שאנחנו נפגשות איתן בתור נשים בחיים שלנו.
 "כמו אורגזמה שבורחת, והתסכול שמגיע מיד לאחר מכן, איך אפשר להתגבר על מריבה, איך לומר מה שבא לי לתת מבלי לבקש ולהרגיש טוב עם זה, ליזום סקס, להתמסר לסקס ולסמוך על הפרטנרית. ועוד מכיל הספר המון רכות המתחברת ישירות לעוצמה נשית ולנשיות." כל זה ועוד בספר.
קטע קצרצר מהספר המשקף את תוכנו:

"אני צוללת אל בין רגלייך, מוצצת את מיץ האהבה שלך שמרטיב את פניי. אני נהנית מהטעם, מהריח, מתנה אהבה עם פרח האהבה שלך, מטיילת עם אצבעי מסביב למערת החשק. כרית האצבע נכנסת מעט פנימה ומסתובבת חצי סיבוב מימין לשמאל ובחזרה, מרגישה כל סנטימטר בתוכך."

מי שמכיר מקרוב את האהבה בין נשים יכול לצלול בקלות אל תוך הקטעים הארוטיים שבו, מי שפחות מכיר יכול לבוא עם ראש פתוח ולהתמסר ליופי ולעונג שבהם.

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: אמירה בנימיני/ עיצוב כריכה ועימוד: לירון מליח/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/ 142 עמודים  2022.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי