נשיקת פרידה / עדן נזרי

 

נשיקת פרידה / עדן נזרי

 



מחבר הספר עדן נזרי אינו מתבייש להראות את רגשותיו בספר רגשות המופנים כלפי האישה שאיתו וגם כלפי כל העולם.

לשחרר ולספר זוהי הרגשה נהדרת בפני עצמה. "כי אני לא אוהב להסתיר, לא פוחד ממה שיגידו או ממה שיחשבו."

ספר שכולו רגשות של אהבה, חיבה, ידידות וזיכרונות ממה שהיה ומה שיהיה בעתיד.

 

את הרקע לכתיבת הספר הוא מתאר בפשטות ובחוכמה כך: "לקחתי נשימה עמוקה ולהתנתק לרגע מהעולם. פונה לכל אותם אנשים, מקצתם פגועים ומקצתם פוגעים, מקצתם כאובים ומקצתם כואבים, מקצתם אוהבים ומקצתם שונים, מקצתם שומעים ומקצתם מתעלמים."

 

תתחברו עם הלב שלכם, לא שלי.

"מכירים את זה שאתם נתקלים בפוסט באינסטגרם ויש שם איזה משפט או טקסט שמדבר על אירוע שקרה לכם בעבר וזה גורם לכם להרגשה מסוימת? שאתם מרגישים כאילו מישהו ראה את הסיפור מהצד ופשוט כתב אותו?

כל הטקסטים שבספר הזה מדברים על אירועים שקרו לי בחיים. כאן אף אחד לא יודע איזה טקסט מתחבר אליכם ומה אתם מרגישים. רק אתם עם עצמכם. בספר הזה יש טקסטים, שיעורים, תובנות ובעיקר אהבה. אני הולך להגיד מעכשיו, אני הולך לגעת לכם בלב בצורה אחרת. אתם הולכים לחיות את העבר שלכם מחדש.

אתה או את, זה/זו שעכשיו מחזיקים את הספר בידיים וקוראים את התקציר הזה, אם אתם לא אוהבים נוסטלגיה תחזירו את הספר עכשיו למדף. אבל אם אתם כן אוהבים נוסטלגיה, אל תחשבו פעמיים."

"יש קיטשיות ויש לדבר אמיתי. מהלב."

 

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: רונה קמחי/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/ 126 עמודים 2022.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי