ליהנות מהקושי מאת יקיר שינה כל הדרך להצלחה

 

ליהנות מהקושי מאת יקיר שינה

כל הדרך להצלחה



מכל מלמדיי השכלתי משפט שמלווה אותי כל הזמן. דרך מסע חייו של מחבר הספר יקירה שינה, ניתן ללמוד המון על נחישות, כוח רצון, מוטיבציה ועמידה על הרגליים בכל פעם שאירעה נפילה בחייו. סיפור חייו המרתק השזור בתובנות מאיר וכובש בכל שורה שבו. מצאתי את עצמי קוראת נפעמת וחושבת עליו בכל רגע פנוי. איך מילד בעייתי שחשב את עצמו לא יוצלח, בעידוד החברה הצליח למנף את עצמו ולצמוח שוב ושוב למרות המהמורות שאיימו להטביע אותו. מסרים, תובנות ולקחים מופיעים בספר ומעוררים את הקורא לקחת אחריות על חייו בלי תירוצים. אהבתי מאוד וממליצה על הספר לכל אחד.

"ליהנות מהקושי" מאת יקיר שינה בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר הדרכה מרתק המביא, בין היתר, את סיפור חייו המרגש והנוגע של יקיר.

כמה קשה אתם מוכנים לעבוד בשביל החלומות שלכם? בשביל לקום כל בוקר מאושרים ומסופקים? יקיר היה שם, ויתר על הכול בשביל להרוויח את הכול. הוא ניצח והוא מאמין שכל אחד מכם גם יכול.

מתוך הספר: "אחד הסודות להצלחה הוא להיות מוכנים לקושי והוא יגיע. אם נהיה מוכנים אליו לא נתאכזב ולא נעצור, להפך, נחבק אותו, נלמד להנות ממנו ונמשיך הלאה. כל עוד אנחנו נחושים ומלאי אמונה בדרך, כלום לא יכול לעצור אותנו. אם אנחנו יכולים אז כל מי שמסתכל עלינו מלמטה, מנקודת ההתחלה, גם יכול."

יקיר שינה, כדורגלן עבר, איש עסקים ומנטור בהווה, אבל הכי הרבה אבא של ריי. "ליהנות מהקושי" הוא ספרו הראשון. כבר בגיל 18 עלה לקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב ובאותה עונה היה חלק מהשתתפות במפעל היוקרתי של ליגת האלופות.
היה שותף במשך שנים ארוכות כשחקן ליגת העל והליגה הלאומית ושמר על יציבות ומקום קבע בהרכב. כוח הרצון של יקיר הביא איתו המשכיות כאשר בגיל 33 לאחר קריירה מכובדת עבר ממגרש הכדורגל למגרש העסקי ובנה שריון חסין של התמדה, סבלנות ויצירתיות. מהמובילים במדינה בתחום הכושר והתזונה, פיתח שיטות מדהימות שמובילות אנשים להצלחה מסחררת הן בפן הבריאותי והן בפן הכלכלי. היום יקיר בנה לעצמו חופש, חופש בעיקר מדעות של אחרים והערכה עצמית עם אמון מלא שכל מה שקורה לטובה.

יקיר שינה: "כל החיים שלי נלחמתי. נלחמתי שיראו אותי, יאהבו אותי ובעיקר נלחמתי להצליח. היום אני חיי בחופש מוחלט, חופש מדעות של אחרים, מביקורת, מהדרך שבה אני נתפס ומהצורך לחיות את החיים כפי שאחרים חושבים שנכון לי. היום המלחמה היחידה שלי היא מול האדם שהייתי אתמול. אני מאמין שאנחנו נולדים כדי לעשות טעויות ומהם לצמוח, לא כדי לזייף שלמות. המסע שלי להצלחה עדיין לא נגמר וזה משום שאני מאמין שלהצלחה אין באמת תקרה, היא כל פעם גדלה, מתעצמת ומתעצבת לפי החלומות והשאיפות שלי."

"הפחד הוא עוד מרכיב חשוב בבישול האיטי של התמודדויות החיים", אומר יקיר. "תמצאו סיבה טובה מספיק כדי להניע קדימה את החלום. אם אתם לא יודעים למה יצאתם לדרך, מהו היעד הסופי שלכם ואיך נראה קו הסיום, לא יהיה לכם במה להחזיק כשיהיה לכם קשה, ומהר מאוד תלכו לאיבוד".

"אני לא הספורטאי הראשון שכותב ספר ובטח לא איש העסקים הראשון שכותב ספר.
לכאורה נאמר כבר הכול, אולם דרך הסיפור שלי אני רוצה שתזכרו ותפנימו – הכול, אבל הכל, בראש! אל תוותרו לעולם על החלומות שלכם ושריינו לעצמכם מקום בשורה הראשונה באתגרי החיים כי הם מגיעים, הם מגיעים בכל שלב בבניה של ההצלחה. אתם רב החובל של הספינה שלכם! תלמדו ותסגלו הרגל של הנאה מקושי. איך עושים את זה? בדיוק לשם כך התכנסנו! תאמינו בעצמכם! אתם אלופי העולם!

הוצאת ספרי ניב/ עריכה: מיקי יונס/ עיצוב כריכה ועימוד: אנסטסיה כץ/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/ 191 עמודים 2023.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי