למה אני לא יכול לספר לך את האמת? מאת רונן הורוביץ

 

למה אני לא יכול לספר לך את האמת? מאת רונן הורוביץ




רונן הורוביץ כשמו של הסופר הוא הגיבור בספר שמלא בפיתולים חדים וממלא את הדמיון.

"החיים זה פרדוקס. כשאתה חי אתה חושב כל הזמן על המוות, וכשאתה מת אתה כבר לא חושב. אז מה הסטטוס שלי עכשיו? האם אני חי או שאני לא חושב? האם אני כותב משמע אני קיים? התבוננתי על הסביבה כל הסובב אותי היה בגדר רישום. סקיצות של תבניות מוכרות. " (מהספר)

רונן הורוביץ סופר צעיר שסובל מפוסט טראומה ממלחמת לבנון השנייה, מתפוצץ עם רב מכר בינלאומי ומקבל מ'נטקליפס' חוזה מיליונים לעיבוד ספרו לסדרה. הוא מסכים בתנאי אחד: שהם יפיקו במקביל רעיון הזוי  חדש שלו בשם "תחרות הסיפור". סדרת ריאליטי נושכת, שבמהלכה ייבחר קורא אחד ויחיד לספר החדש – שייצא בעותק אחד ויחיד, ויושמד לאחר קריאתו.

נאמר כבר לא פעם שבין האמת והשקר אין הבדל אלא רק בכמות הפעמים שמשמיעים אותם. והציבור נוהר לאודישנים כדי להיות האחד והיחיד שזוכה לקרוא את הספר שמילה אחת לא נכתבה עדיין וזה סוד השמור רק לרונן הורוביץ הסופר הנכבד. רגע החשיפה הולך ומתקרב ואז... קורה הבלתי יאומן והסופר נעלם ולא משאיר עקבות אחריו. הספר הוא רומן פסיכולוגי עשיר אותו כתב רונן הורוביץ האמיתי. רומן שלא ניתן לדעת מהי אמת ולהיכן נושב השקר. סיפור שמותח את גבולות הדמיון ועוסק בין היתר בפוסט טראומה אותה חווה המחבר בשל תאונת דרכים שעבר ב 2005. הוא עבר שיקום ארוך בבית החולים תל השומר. זהו ספרו השני לאחר הספר חזירים סאטירת מתח פוליטית שחזתה את מגפת הקורונה ורבים מהאירועים שנחוו בעקבותיה.

הוצאת בית העורכים/ עריכה ספרותית: לירון פיין/ עיצוב כריכה: לירון גל/ פיתוח ספר: ד"ר נדב אלמוג/ הציטוט של קאנט: מאת "בין המרכאות"/246 עמודים 2023.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הצוק הרגשי מאת שרית דן

אהבת שרה מאת יואל דרוקר

דרך ארץ בדרך לאינסוף מאת גבריאל פולונסקי