הפגישות שלי עם יאנוש קורצ'אק מאת אמירה עתיר

 

הפגישות שלי עם יאנוש קורצ'אק מאת אמירה עתיר



סיפור עם דמיון מרגש המפגיש ילדה עם יאנוש קורצ'אק. הילדה נקלעת למצוקה כשהוריה נפרדים ומתגרשים כאשר כל אחד ממשיך בדרכו ומקים משפחה חדשה. הילדה רותמת לעזרתה את יאנוש קורצ'אק שעזר להמון ילדים בשואה ועכשיו הוא בראשה מקל את חייה שנקלעו למבוי סתום. הוא משיא עצות, מנחם ועוזר. הספר יכול להעניק נקודות אור לילדים השרויים בבעיה ולא מוצאים מוצא מהם. הילדה נקרעת בין ההורים פעם היא אצל האמא ופעם אצל האבא צריכה להתמודד ולהכיל מצבים לא פשוטים וכשיאנוש ברקע הכל הופך להיות פשוט וקל.

"הפגישות שלי עם יאנוש קורצ'אק" מאת אמירה עתיר, בהוצאת ספרי ניב, הוא סיפורן של פגישות מרגשות של ילדה עם יאנוש קורצ'אק.

כשהילדה נתקלת בקשיים בחייה, היא מחפשת תשובות ומקבלת אותן ממקום בלתי צפוי – מיאנוש קורצ'אק, שהקדיש את חייו על מנת לעזור לילדים, להקל עליהם ולנחם אותם ושהיה מסור להם בלב ובנפש.

מתוך הספר: באתי אלייך. את קראת לי", אמר, ואחר כך בשקט, לעצמו, לחש, "בכי חנוק של ילד! אני לא יכול לעמוד בפניו. הוא קורא לי".

"הפגישות שלי עם יאנוש קורצ'אק" הוא ספרה השלישי של אמירה עתיר. ספריה הקודמים: ספר הילדים  נמשים מלוא החופן, שירים, וספר הילדים הפיה של כיתה ה' 2 השירים בספר נמשים מלוא החופן זכו בפרס סמינר אורנים בעודם בכתב יד.

הוצאת ספרי ניב/ איור הכריכה: עוזי בנימין/ עימוד ועיצוב כריכה: ליאור אשכנזי/ הפקה ועיצוב גרפי: ספרי ניב/ 45 עמודים 2024.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

צונאמי תזונמי מאת ד"ר מילי הראל רביב

סיפור משל בעל מוסר השכל מתגלגלים בצבעים מאת נירה ביידה

בחירה בזוגיות אמיתית מאת רויטל נגר